The Most Hensem & Beautiful Friends :)

Friday, September 24, 2010

Bestnya kahwin :)

 
wedding of fairy tales..perkahwinan Nur Nadia SM Nasimudin..anak gadis Allayarham SM Nasimuddin, pengasas empayar NAZA Group.
       

                                               بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم                 



Dah besar2 nie..biler ramai kawan yang dah kahwin..tetiba rase seronoknya nk kahwinkan..hehehe..tp paling best ler klu dapat kahwin mcm 2..heheh..gilew gempak kot..aiiiiiiiiiiiiii..ader ker harapan ..hrmm secara realistiknya..xder harapan lansung....;(..Biler cakap psl kahwin dengan geng2...can't  deny la..semuanya excited psl bab nie.even "mereka" yang tak ada boyfriend mcm sy nie..hehehe..hrmm ..my love life is to complicated..xder bf pun ader masalah cinta..mcm maner 2?jeng3..aii tetiba plak kan:P. .

     Tapi serius, sy sangat jeles dengan kawan saya yang dah bertemu jodoh dengan orang yang sepatutnya..dan tak kurang juga  saya dah tengok  ramai kawan saya yang menangis pasal kena tinggal boyfriend, dier tinggal boyfriend, boyfriend dier lari pergi cari orang lain..macam2 hal ler..semuanya pasal benda yang dinamakan cinta..CINTA ker ?entahlah..cinta kerana nafsu ...bukan bercinta kerana Allah..xder keredhaan..macam2 boleh jd....hrmm terserahlah!hentam lah saya ;)..mungkin saya terlalu kolot dalam bab2 cinta nie..pasal saya tak pernah bercinta..iya ker?hahhaha..iyalah kot..lalallalala..

  Tapi yang pasti ramai jugak kawan saya yang dah berjaya dalam cinta mereka..ececeh..dah dapat baby pun..serius sy excited giler untuk jadi mak angkat kepada baby 2..tp buat mase sekarang saya xdapatlah nak support dengan wang ringgit, pasal saya pun belajar guna duit biasiswa.makan pagi kais pagi..adakah?hehehe..Raye baru2 nie...alhamdullilah sempat saya jumpa dengan kawan saya yang dah kahwin 2..hrmm dah ader anak pun..cepatnya rezeki dier..besttttttttt.....anak dier sangt comel..hbslah hari 2 dier dekat kitaorg..heheh..nasib baik tak nangis..klu tak..lariiiiiiiiiiik..gi umah cik senah raye dulu..heheh..xder la..kitaorang pandai jaga baby ok..lalalala .ha!namer baby 2 haikal mirza..namer secomel orgnya..hehehe..xsia2 sy jd pengapit mak dier dulu..(aper kaitan entah..:p)..

aksi kitaorang membelasah en haikal mirza..hehhee
Ok haikal, insyaAllah next year kita jumpa lagi ok..jadilah anak yang terbaik untuk ur dady n mommy,;)..nanti makcik (geli plk dah kena panggil makcik..aiyak) kahwin jangan luper datang ok (pesan untuk tahun2 akan datang..tahun biler 2.?..semuanya urusan Allah s.w.t...


2 comments:

  1. hani.. mge2 ketemu dgn org yg dpt membahagiakn hdupmu nanti.. jdoh n pertemuan sgalanyer ditgn Tuhan.. might we fren with one guy today but it is not promised for future day.. heeee~~ =)

    ReplyDelete
  2. tq nida...kitakn tgg pokcik kordi..pokcik kordi ader dimana..aiii stdy dulu...hahahha

    ReplyDelete

"Pokcik Kordi's Cow yg HOt!"