The Most Hensem & Beautiful Friends :)

Friday, October 8, 2010

Reject i2 salah..so main2kn orang i2 lagi better ker?

                                 بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Last night, 1 malam sy asyik fikir, nak pi ker xnak jemputan khas 2..hahaha..jemputan khas ker?jeng3..lalu tgk cik jannah on9..mintak ler nasihat dier..hrmmm.bgsnyahampir2 nk dapat jwpn kpd masalah sy 2..tp sebelum 2 sy mintak pendapat firdaus dulu..nampaknyaader ler sikit rasional yg boleh sy gunakan tuk menguatkan alasan sy supaya xpayah pi..tp nasihat daus boleh guna dalam 40% jer..psl dier asyik ingatkn sy makanan yang sedap2 dlm majlis 2..huishhhhhhhhhhhh!!!!!!!tau ler hobi sy mknlalalala

Tapi biler jeng3 sy balik..tetiba dier timbulkn balik isu 2.actually sy teringin nk bg support dekat dier n..serius sy teringin nk ade dekat c2.(mintak maaf jeng3).hrmmm.,,but at the same timeader satu prob yang sy rase baik sy xpi je……..yang pasti klu sy pi sy akan bagi harapan dekat dier..tp saya ader prinsip percintaan yang mmg agak “xmsk akal” (i2 kate kwn sy)..lalallaa..saya xkan nak main2kn orang, atau nak gurau2 dekat orang yang suker sy..klu betul dier suker saya. Even saya dah reject dier..dtg jer umah sy, jumpa mak bapak saya ok..klu dah mmg jodoh


saya..insyaAllah, semuanya akan berjalan lancar..yela,..sy xbiase dengan budaya couple..psl sy rase better sy berkawan dari sy bercouple..psl 2 sy ader ramai kwn lelaki..tp batas2 pergaulan masih sy jaga..Cuma pd pandangan org..sy xtau ler mcm manesy xnak mak n ayah saya tanggung dosa saya buat maksiat..hrmm..psl prinsip cinta sy 2 jgk..sy dah banyk mkn hati..xper laklu org nk lebal saya nie  pemilih sangat ker..xreti ukur baju dekat badan sendiri kerAllah 2 sentiasa ader dengan sy..Keredhaan Allah, mak & ayah saya lagi penting dari kata2 orangRest jap..penat ker bace..hehe  Susahnya nk puaskn hati orangkn..maaf tuk semua orang yang pernah sy reject..bkn niat sy pun nak reject..tp biler anda ajak bercouple..sy xfikir dua kali dah..comfrm sy akan tolak.sy positif klu sorang lelaki cakap..dier suke sorang perempuan 2..bg sy itu adalah fitrah manusia tuk sukakan sesuatu yang dier rasekn menarik dalam hidup dier..xder salah pun..at least dier jujur ckp suker..xder gurau2 nak main2..tp dlm kebanyakkan kes sy..ecech keshahaha..xtahan..lalalla..mereka yang sy reject akan kater sy terlalu memilihhrmm..mmg sy memilih..psl sy xnk cari boyfriend..sy dah ader ramai “boyfriend” ..sy nk cari husband ok!pasal 2 kena memilih

klu org 2 boleh bersabar & boleh faham sy..i2 adalh terbaikwlpn kt xblh nk expect 100% kefahaman org 2..sikit pn ckplah..yg penting samer2 belajar tuk saling faham n memahamikn..lalalala..hrmm patut ker sy bela ultramen sekor..spy dier boleh lawan dengan raksasa 2 semua..haa




Love Pictures, Images and Photos




Klu orang bace post sy nie..mesti fikir..pehal ler hani nie..gatal sangt ker nak kahwin dah..hrmm..xlah..banyak benda lagi sy nk setal dalam hdp sy nie.sy kena balas jasa mak n ayah saya dulu..nak kahwin 2 mcm jauh jer..Cuma buat mase sekarang..banyk sangat cabaran cinta 2 datang dekat sy..penat saya nak expln..& xsemua aper yang sy cakp orang akan faham..psl benda nie jgk..sy putus kawan dengan kawan sy..mcm aper dah jd..xpsl2  geng2 sy yang lain pun terlibat same..serius saya rase bersalah..mintak maaf semua..


Hrmmsalahkh saya mereject orang, psl saya xnk main2kn dier..klu sy xder hati..buat aper sy nk kater “ok..jom kiter couple” klu benda 2 xikhlas..sy still boleh berkawan dengan orang yang sy dah rejectsy cool dalm hal 2tp kebanyakkannya saya tengok diorang xsanggup direject..tp dlm kes2 lepas (ecech mcm dkt court plk)diorg lagi suker klu saya main2kn diorg..hrmmmletih jgk nak fikirklu reject i2 salah..so main2kn orang i2 lagi better ker?
 adakah jwpan dier ader dekat lembu pokcik kordi?
sila cari mane lembu pokcik kordi dkt page sy..:Plove Pictures, Images and Photos

          
p/s:2 be good 2 be true!rahsia tetap rahsia okies..hehehehe,..so certain part sy dh blank kan..lalalalalalalala..biar lembu pakcik kordi jer yang tau.....














No comments:

Post a Comment

"Pokcik Kordi's Cow yg HOt!"